معاون سیما رسانه ملی:
رشد 15 درصدی مخاطبان رسانه ملی
معاون سیمای رسانه ملی گفت: در ایام انتخابات حدود 15 درصد مخاطبان ما رشد پیدا کردند و رسانه ملی مرجعیت رسانه ای را در کشور در دست دارد.
به گزارش خبرنگار
خبرگزاری صدا و سیما؛ مرتضی میرباقری در سومین همایش سراسری مدیران رسانه ملی افزود: در چهار ماه اخیر چهار
مناسبت مهم داشتیم و از دهه فجر وارد برنامه های نوروزی و بعد از آن به سرعت وارد انتخابات شدیم.
وی گفت: برنامه های ویژه ای برای انتخابات طراحی و تنظیم شد که باید بستر لازم را برای اجرای آن ها فراهم می کردیم.
میرباقری افزود: چهار جنس برنامه طراحی شده بود که مهمترین آن ها برنامه هایی بود که نامزدها در آن حضور می یافتند.
وی گفت: طراحی سوالات با مطالعات دقیق و برنامه ای جامع که از سراسر کشور تهیه شده بود صورت پذیرفت و گزارش مفصلی از کشور در عقبه این سوالات وجود داشت.
میرباقری افزود: به علت تجربه ای که در صدا و سیما داشتیم و برگزاری دوره های پیشین انتخابات، امسال از نظر حضور مدیریتی و طراحی کار بسیار بهتر و ارتقا یافته تر از دفعات پیش بودیم.
معاون سیمای رسانه ملی افزود : ما عدالت رسانه ای را رعایت کردیم و حتی یک کاندیدا نبود که با نارضایتی از سازمان صدا و سیما خارج شود، به طوری که حتی بعد از مناظره آخر نیز کاندیداها با رضایت از سازمان صدا و سیما رفتند.
وی گفت: تلاش کردیم تا تاثیر شبکه های ماهواره ای را کاهش دهیم و تاثیر آن ها را به هشت درصد رساندیم.