پخش زنده
امروز: -
سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش از استانداردسازی و ارزیابی هتلهای کیش با هدف ارتقا خدمات رسانی به گردشگران خبر داد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، علی حسنلو در آیین آغاز اجرای طرح، وقفه ۱۰ ساله اجرای ارزیابی هتل های کیش را ناشی از تغییرات مدیریتی و سیاستی مسئولان دانست.
او با اشاره به اتفاق نظر فعالان حوزه گردشگری برای اجرای طرح، گفت: خوشبختانه جوامع گردشگری همکاری خوبی در اجرای طرح دارند.
حسنلو خاطرنشان کرد: اجرای طرح با هدف همسوسازی نیازهای گردشگران با معیارهای استاندارد است و تحقق آن منجر به ارائه خدمات بهتر به گردشگران و جلب رضایت آنان و سود پایدار مراکز گردشگری خواهد شد.
سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش، رضایت گردشگران را خط قرمز حوزه گردشگری برشمرد و افزود: گردشگر و سرمایهگذار دو بال در حوزه گردشگری هستند و باید توازن بین این دو رعایت شود تا گردشگری پایدار محقق شود.
حسنلو گفت: ارزیابی و استاندارد سازی هتلها برای مشاوره بیشتر به بهره برداران برای ارائه خدمات به گردشگران، شفاف سازی درخصوص نوع خدمات دریافتی، حفظ مشتریان وفادار، خاطره سازی و ایجاد تجربه لذت بخش سفر انجام می شود.
او با اشاره به استقبال بخش خصوصی و نقش نظارتی و حاکمیتی سازمان منطقه آزاد کیش، خاطر نشان کرد: چرخه اقتصادی کیش و فلسفه وجودی این منطقه به وجود گردشگر بستگی دارد و مراکز گردشگری باید برای ارتقای ظرفیت خدمات خود پیش قدم شوند.
حسنلو افزود: تجربه موفق سفر، منجر به تکرار و ایجاد مشتریان وفادار میشود و تاکید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بر تسهیل و رفع موانع در این حوزه با همکاری و نقش آفرینی بخش خصوصی است.