امروز: -
رهبر معظم انقلاب اسلامی از طریق ارتباط تصویری در سی وچهارمین اجلاس سالیانه رؤسا و مدیران آموزش و پرورش که در آستانه‌ی آغاز سال تحصیلی جدید برگزار شد، سخنرانی کردند. به نقل از دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای، در ابتدای این دیدار وزیر آموزش و پرورش به ارائه گزارش پرداخت. این دیدار به دلیل شرایط ناشی از شیوع کرونا و دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا از طریق ارتباط تصویری برگزار می‌شود.
عکاس :سايت رهبري
تاریخ : ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۲:۱۲
 
به گزارش گروه عکس خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (سه‌شنبه) در ارتباط تصویری با وزیر، معاونان، مدیران و رؤسای وزارت آموزش و پرورش در سی و چهارمین اجلاس آموزش و پرورش، با تشکر صمیمانه از مردم برای عزاداری پر شور حسینی و حرکت عظیم معنوی همراه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، معلمان را «افسران سپاه پیشرفت کشور» خواندند و با تأکید بر ضرورت تربیت انسان‌های مؤمن، خردمند، اندیشمند، دانشمند و دارای اخلاق اسلامی در این دستگاه بسیار مهم گفتند: سند تحول آموزش و پرورش باید با تبیین صحیح و تنظیم و اجرای برنامه جامع عملیاتی، زمینه‌ساز پرورش چنین افرادی شود. ایشان با تسلیت سالروز شهادت امام سجاد (ع)، حرکت عظیم حضرت زینب (س)، امام سجاد (ع) را قیام به معنای حقیقی کلمه خواندند و افزودند: پس از قیام حسینی در عاشورا، قیام زینبی ابعاد مختلف حادثه عاشورا و شهادت حضرت سیدالشهدا را برای بشریت تثبیت و ماندگار کرد. رهبر انقلاب، سوگواری ملت در دهه اول محرم امسال را پدیده‌ای در تاریخ کشور دانستند و افزودند: با وجود محدودیت‌های شدید ناشی از کرونا، مردم، گویندگان و مرثیه خوانان، ضمن حفظ شور حسینی و تشکیل مجالس عظیم و معنوی، دستورالعمل‌ها را رعایت کردند که به عنوان یک مُرید اهل بیت، صمیمانه از همه عزیزان تشکر می‌کنم. رهبر انقلاب اسلامی در بخش پایانی سخنانشان، اقدام دولت امارات متحده عربی در عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را خیانتی به دنیای اسلام، جهان عرب و کشورهای منطقه و به مسئله مهم فلسطین خواندند و گفتند: البته این وضعیت دیری نخواهد پایید اما لکه ننگ آن بر پیشانی کسانی که غصب کشور و آواره کردن ملت فلسطین را به بوته فراموشی سپردند و پای صهیونیستها را در منطقه باز کردند، باقی خواهد ماند.ایشان با ابراز تأسف از همکاری دولت امارات متحده عربی با اقدامات قساوت‌آمیز رژیم صهیونیستی و عناصر خبیث صهیونیست در هیأت حاکمه آمریکا علیه مصالح جهان اسلام و منطقه، افزودند: امیدواریم اماراتی‌ها زودتر بیدار شوند و این کارشان را جبران کنند.
 
رهبر معظم انقلاب اسلامی، معلمان را «افسران سپاه پیشرفت کشور» خواندند و بر ضرورت تربیت انسان‌های مؤمن، خردمند، اندیشمند، دانشمند و دارای اخلاق اسلامی در این دستگاه بسیار مهم تأکید کردند.
نظر شما
تعداد کارکتر های مجاز ( 700 )
* کد کپچا:
captcha